Bebeğim 7 buçuk aylık 7. ayına girdiği günden beri sürekli huysuz sürekli ağlıyor susturamıyorum. Ağladıkça huysuzlandıkça çok sinirleniyorum bağırıyorum elimde olmuyor o an, bağırmak istemiyorum ama elimde değil. Dişlerini de çıkarttı. Ağrısı felanda yok durup dururken sürekli mık mık ağlıyor. Sinirden saçlarımı yolacağım. Lütfen ne yapacağım ne önerirsiniz