Ozlemaydin
Bende sizin gibi düşünüyorum.. O yüzden hep zeytinyağı, sudocrem ile nemlendirdim.. Bende ıslak kalmama meselesi dikiş içine sıvı gitmemesi kastediliyor.. O bölge nemli olmadığında daha çok acıyor, dediğiniz gibi dikiş daha çok batıyor bence.. Birde ped kullanmayın pamuklu bez kullanın ve her kullanım öncesi pamuklu bezleri ütüleyin..