Kereminannesiii senemmgncr isterseniz kargoyla isterseniz de yakınınızda beyaz masa varsa beyaz masadan alabilirsiniz. Ben akşam başvurdum sabah onaylanmıştı evime yakın beyaz masadan hemen alıp kullanmaya başladım
cicek061 senemmgncr kartal metrosu inin aşağı orda kart çıkarma yeri var ben ordan aldım netten başvuru yaptım ama siz fotoğrafınızla gidin hemen çıkarıyorlar bildiğim kadariyla
Buse_343406 senemmgncr 153 ara onlar seni yönlendirdim ben öyle yaptım uyulama yükleme nasıl yapcagına dair bilig veriyolar..
Babykuzey senemmgncr istanbul kart için başvuru yaparken ev adresimi seçtim ya da basvuru merkezini seciyorsunuz
Poyrazin_annesii Google yazın anne kart basvurusu dıye. Ordakı formu doldurun eve gelıyor kargoyla. 35 lıra kart paradı 10 lıra kargo parası ödemıstım
Buse_343406 senemmgncr bak Google üzerinden yapıyosan önce masaüstü modu aç , mobil modda çıkmas ben öyle yaptım. Olmadı sonra aklıms geldi normalde PC den yapılır dedim bi telfondan masaüstü modu açıyım öyel çıktı form ekranı bende de eksik ve hata veriyodu