gulceninannesiii Merhaba 2 ay 9 günlük bebeğim var emziriyorum fakat 1 haftadır falan göğüslerimde iğne batması gibi ağrı oluyor normal mi acaba aynı durumu yaşayan var mı?
Tuba_2410 gulceninannesiii adet dönemleri yaklaştıkça olabilir öyle ağrılar bende de oluyor sonuçta adet olamıyoruz bir de yorgunluk vs ekleniyor
Nurselihiranur gulceninannesiii cnm doktorum söylemişti yeni süt üretiminde gögüslerinde elektriklenme olur diye bnm hala oluyo 4.5 aylığız dikkat et yeni süte denk getirme çabuk acıkır😂
gulceninannesiii Tuba_2410 önceki adet dönemlerimde normal göğüs ağrısı olurdu ama bu iğne batması gibi çok farklı, korkuttu biraz beni😊
Tuba_2410 gulceninannesiii benim önceden de olduğu için adete bağlıyorum açıkçası ☺️ Hiç gitmedim doktora çünkü bu sebepten yorgunlukta yapabiliyor bazen bende bir şeyi takmakta tabi her insanın durumu farklı olabilir 🥰
TlhErva65 gulceninannesiii adet olabilir yada belki uyuz oluyorsunuz çünkü kadınlar uyuz ilk memede başlar iğne gibi batma okur sonra kaşıntı başlar insalah uyuz değilsiniz ben 1 yıldır uğraşıyorum uyuzla
gulceninannesiii TlhErva65 😕umarım uyuz değildir, bunu da ilk duydum, korkuttu yorumunuz biraz beni😂 teşekkür ederim
TlhErva65 gulceninannesiii sizi korkutmak istemedim ama yine de doktora gidin çünkü bizde ilk başta uyuz olduğunu bilmiyorduk ve çok yayıldı şimdide iyilesemiyoruz
gmzns gulceninannesiii benimde 2 ay 17 günlük süt kanallarına süt geldiği için oluyor ve ayrıca sıcak tut kendini üşümeden dolayıda olabilirmiş annem demişti 😌