Aynı durumu bende yasadim ve üniversite araştırma Hastanesi’ne sevk ediyorlar orada ilaç veriyorlar. Sabahları ac karnina icmesi gerekiyor ilk aylar haftada 1 defa gidip kan veriyorduk simdi 9 aylık bebeğim duzeldi . doktorumuz cok kucik olduğu icin suan ilaci kesiyorum dedi Mayısta kontrole gore karar vericek ilacı birakicagimizi
Sakina korkma korkulcak birşey yok 😇