hepbahar123 merhaba aynı durum benim de başıma geldi oğlum 2 aylıktı. Çişinde ürat kristali olduğu için bu şekilde turuncumsu , pembemsi bir lekeyle beraber çişini yapıyor. Sakın bunu önemsememezlik yapmayın yeterli sıvı almadığından tamamen ama emin olmak için önce çişine test yaptırın isterseniz. Kan olmadığından eminseniz zaten dediğim gibidir. Yeterli miktarda sıvı aldığından emin olun. Üstüne düşünce ertesi gün geçiyor. Geçmiş olsun , sevgiler 🌸