cerenimooo Cocuk doktorumuz 2 ay ust uste ufurum duydugunu soyleyince , cocuk kardiyolojiye gittik. Ekg cekildi ,ultrasonla bakildi dr tam 40 dk muayane etti ve sonuc hic bir sey olmadigini ogrendim. Cocuk doktorunun duyduguna da kardiyoloji dr u muhtemelen soguk alginligi yasadiysaniz dr o hiriltiyi benzetmistir dedi. Kontrol amacli 3 ,4 yaslarinda yeniden muayene ettirin dedi. Sizde cocuk kardiyolojisine gitmeden ufurum var diye endise etmeyin. He gercekten varsa 1 yasina kadar kendin gecme olasiligi cok yuksek. Bebeginizi takip edin. Emerkrn morariyor mu, cok cabuk yoruluyor mu, agzi dili mor renk mi, kendini sıkıyor mu, beslenmeyi reddediyor mu? Bu sikayetleriniz varsa olma ihtimali var. Tedavisi de en yuksek seviyeyse bir operasyon diye biliyorum ama bence bu en uzak ihtimal. Gecmis olsun🙏