Babykaraniko Bu aşıları yaptıranlarıniz var mı ne gibi yan etkiler yaşadınız nerede kaça yaptırdınız?
Mersinli3306 Babykaraniko 3.ayda yaptırdık canım 350 tl tek dozu.. sadece ısal yaptı ama öyle cok sulu kaka seklınde degıl … ateş huysuzluk falan olmadı