liyosunannesi23 şu an meme reddi varsa tavsiyem şu an denemeyin sütünüzün miktarı emmesi açısından iyi gayet diyorsanız deneyin hala bırakmadı mı diyen herkese yok ya veriyorum göğsümü iki emiyor yokluğunu anlayınca bırakıyor diyordum kabullenmiştim arkadaşım bende yaşadım 2-3 gün sabret bak ağlar mızırdanır alışır demişti 3 gün uykusuz huysuzluğu göze alıp başladım alışacak dedim ve silikonu kaldırdım ilk gün çok huysuzdu gece de ağzına alıyor 2-3 emip bırakıyordu devamlı gün boyu böyle devam etti 2. Gün daha uzun emmeye başladı 3. Gün artık silikonu aramıyor sanki onla hiç emzirmemişim hep direk göğsümü vermişim gibi emdi çok şükür bıraktı ve inanın bebeğin emmesi göğsün şekli ucuyla alakalı değilmiş nerdeyse 6 aylık hala göğüs ucum hiç yok ama gayet rahat tutuyor ve emiyor çünki önemli olan areola kısmını ağzına alması