Selam anneler benım 9 aylık kızım var hiç gelişemiyor doktora götürdüm tahlileride temiz 2900 gram doğdu . sadece mama ile beslendi hiç süt içemedi 5 ayından beri hiç kilo alamadı şuan 8 kilo hiç gelişme yok artık bebeği böyle olanlar varmı acaba başka doktoramı götürsem ?