Benim tospiğim 5aylık olacak. Artık 2:30 saat uyanık kalıyor . Daha erken yatıramıyorum. Ozaman çok zorluyor beni. 2:30 saat biraz daha iyi. Tabi yine zor uyuyor ama bir süre sonra direnemiyor. En son uykudan kalkışımız 18:30 sonra gece uykusuna 20:30 da geçiş yapıyoruz. Kimi zaman tabi 21:00 ide buluyor🤪