Sevgili anneler biz 1.aydan beri sab simplex kullanıyoruz ilk 6damla ile başlamıştık sonra Dr 15damlaya cikardi. Uzamış sarılık teşhisi konmuştu oğluma 2ay 10gunluktu değeri 7.6ydi. Dün tekrar gttik sheir hastanesine 2hafta önce kan vermiştik çok şükür sariligi geçmiş ama karaciger degrrleri yüksek (58) dedi peadri Dr.muz sab simplex kullandigimzii söylemiştim onu kes dedi ondan olmuş onun yerine probiyotik verdi nbl. 3hafta sonra tekrar çağırdı değerleri tekrar görebilmek için. Bebeğim 2ay 23gunluk eğer sizde bu damlayı kullaniyosaniz bence degerlerine bktirin bebeginizin