ozlem_4734 Ya doğumdan sonra 4.ncu ayda Şubat’ta âdet oldum Mart bitti nisan girecez hâlâ âdet olmadım test yaptım tek çizgi idi ama sürekli ishal oluyorum karnım ağrıyor tuvaletten çıkamıyorum niye böyle oluyor yaşayan varmı bebeği etkileri mı