eceunverkanra aa evet bize de öyle dedi. Kilolu değil , zayıf da değil tam olması gerektiği kiloda dedi. Dediğin gibi doktor öyle deyince bende çok umursamaz oldum. Sadece böyle kıyafet vs alırken işte sorun yaşıyoruz. Mesela 12-18 ay pantolonun pijamanın beli büyük geliyor ,9-12 tam oluyor beline ama bacak boyu kısa oluyor bu sefer de 🤦🏻♀️ İki arada bir derede misali.. bende 12-18 ay alt aldım artık lastik geçiririm beline çok çok napim 😂