Busemehmetbora Hanımlar merhaba bebeklerınıze gunes kremı kullanıyomusunuz? Bı zararı varmıdır bebegım 4 aykık yuruyuslere basladık hava guzellestı fakat guneaden tedırgınım
Sumeyraas Busemehmetbora 6 ay altına önerilmiyor canım. Öğlen ışığında güneş kremi kullanmak gerekiyor. Sabah veya akşama doğru çıkıyorsanız d vitamini açısından krem kullanmayın diyorlar zaten.
Busemehmetbora Sumeyraas cok teseklur ederım 14.30 15.00 gibi cıkmayı dusunuyorum ama etkılemez sanırım