Sumeyraas ben götürüyordum. 2 buçuk yaşınken gitti oğlum. Ortamla alakalı konuşması canım. Ben götürdüğüm zaman sadece arkadaş ortamına girsin yalnız kalmasın diye getiren veliler vardı sonrasın da ailevi sorunları olan psikolojik sorunları olan şiddete meyilli çocuklar gelmeye başladı oğlum çok korktu vuruyorlar çok fazla bağırıyorlar falan onlar kendi aralarında kavga ederken oğlum korkup ağlıyordu 3 ay anca götürebildim. Başka yere de götürmedim . Daha küçük olduğu için bazı şeyleri anlatmak ve anlaması zor oluyor.