Kızlar merhaba ben tesettürlü biriyim ama tabiki evde eşimin yanında açık oluyorum sacimi boyatmak istiyorum ombre yaptırmak istiyorum eşime sordum ben seni her halinle begeniyorum benim için yapicaksan gerek yok dedi ama iki yıl önce nisanliyken şey demişti konu gemisti sari renk saçlar yakışıyor bayanlara demişti ben de şey demiştim bende yapım mi demiştim yap demişti ama şimdi bir söyledi kararsız kaldım ne yapacağım konusunda