Bebeğim 4 aylık dündendir bir iştahsız anne sütü 2 3 dk emip bırakıyor Mama bile doğru dürüst yemiyor Dün gittik sağlık ocağına 200 gr tek kilo almış hemşire takibe aldı bir dahaki ay bir daha gel diye ne yapacağımı şaşırdım Arada sırada kusması da oluyor Bir akıl verin bana