Ruzgar123 Bebegim normal wee biberon veriyorum ucu düz pek sevmiyor avent in biberonunu alsam tutarmı severmi 2 bucuk aylık henüz tek gögüs doymuyor mamayıda cok Zor veriyorum
Sogancik Ruzgar123 ilk bir kaç hafta wee kullandık sonra avente geçtik direk tuttu yadirgamadi. Bı deneyin isterseniz.
Anneyimmmbeen Ruzgar123 avent almıştım ben de yeni doğduğunda sağıp veriyordum bazen hiçbir sorun yaşamadım tuttu deneyin bence
Ozgecomelek01 Ruzgar123 mutlak avent deneyin bende oglumdayken çok sorun yaşadım aventte hiç sorun çıkarmadan tutmuştu
Ruzgar123 Anneyimmmbeen insallah yaa cok zorlanıyor tutarken aslında içiyor ama ben çok yorukuyorum alana kadar
Ruzgar123 Ozgecomelek01 umarım canım ya bekliyorum suan esim getirecek birazdan🤣umarım cok güzel tutar emer sag gögsümü emmediği için sagıp biberonla verecem birde