Nida1404 Merhaba kızlar, kullanımı kolay, katlanınca yer kaplamayan, 2+ kullanılabilen rahat bebek arabası önerisinde bulunur musunuz? Travel olmayacak baston olabilir
Aybuke90 Nida1404 elele plane hafif bir araba.tentesi tamamen kapandığı için diğer modeller arasında tercihim olmuştu.
sumeyyemss Nida1404 kanz C go aldık biz baya sürüşü güzel ama katlanınca minnacık kalmıyor. Kabin boy valiz boyutu diye geçiyor. Ama katlanması kolay açılımı falan iyi.
Papatyamkuzum Nida1404 ben Kraft onxy aldım tek elle bile kapanıyor. Travel sistem diye geçiyo ama öyle hantal bişey değil. Puseti ayrı diğer oturma parçası ayrı. Henüz onu kullanmadım kızım daha çok küçük diye ama onu iskeletin üstünde bile rahatlıkla tek elle kapatabiliyorum. Ben doğumdan bir ay önce üç bine aldım şimdi ne kadardır bilmiyorum ama çok kullanışlı. Sürümü de kolay ağır da değil. Öneridir yani. Bide neredeyse hiç yer kaplamıyor. Arabada ayaklarımızı koyduğumuz yere rahatlıkla sığıyo.
Nida1404 Azyef sadece mamas papas araştırmıştım onda karar kılmıştım ama katlanınca yine çok küçük kalmıyor, bunlara d bakacağım canım teşekkür ederim 💐
Barannm_ Nida1404 baby 2 go cabin boy aldim hafif kolay katlanir olsun diye baston yerine cabin boy tercih edeblrsnz
Nida1404 Papatyamkuzum teşekkür ederim canım kızım büyüdü artık boyu da uzun travel araba pusetleri küçük oluyor artık