Sjsjjssj Kızlar post açmıştım ya 1 ay adet olmadım diye en sonunda 2 gün önce olmuştum ama bugün bitti benim normalde 5 gün sürerdi adetim ama 2 gün sürdü bu sefer gebelik yoktur dimi 1 hafta önce adet olmadım diye kan vermiştim bişe çıkmadı ama 🤔🤦♀️
Azyef Sjsjjssj doğum yapalı on ay oldu bu süreçte bır ayda 3 kere adet gördüğümde oldu kısa kısa ıkı ay olmadığımda kadın doğumcum normal dedı
Dderennn Azyef bebeğim 9+20 günlük ara ara gecikme oluyordu. Normal dendi. Ve ben dün test yaptım çift çizgi çıktı Perşembe hastaneye gidicem inşallah yanlış çıkmıştır
Azyef Dderennn test çok bekledikten sonra çıkmadı değil mi çift çizgi öyle yapıncaya çıkıyor yanıltıyor bizleri
Dderennn Azyef anında çıktı malesef. Nişan hazırlıkları içerisindeyiz yarın nişanimiz var Perşembe anca bostayim umarım yoktur