Bebeğim 3/16 gunluk . Programlı gidiyorum gunduzlerı duzenlı uyuyor. Gecede aslında uyanmazdı ama ıkı haftadır saat gece 4 gıbı uyanmaya başladı daha doğrusu uyurken mızmız ve ağlıyor. Sallayarak uyutmaya çalışıyorum oda kısa sürüyor yarım saat sonra falan geri uyanıyor. Bu dönemde bebegımı nasıl uyutmalıyım geceleri . Çünkü nasıl yaparsan o dönem öyle kalıyormuş o düzen