Fenty Puffy Ateş değişir bebekten bebeğe, sizin takip etmeniz lazım. Çıkarsa eğer 38 üzerinden ateş düşürücü verirsiniz. Sadece ateş değil eğer ateş olmadan bariz bir ağrısı olduğunu düşünüyorsanız da calpol ağrı kesici görevi görür.
kullanilmiyor1205 Puffy benim bebeğim de sadece biraz ağrı yaptı heralde huysuzlandi ağrı kesici verdikten sonra tekrar normale döndü ateşi çıkmadı hiç
arifegns Biz dün olduk aşımızı 38i bulan ateşimiz oldu calpol veriyorum aralıklı 37.5-37.8 civarı hala ateşi normaldir heralde
ptircik Dün aşı oldu benim kızım da bugün sabah ateşi 37.6 oldu calpol verdim düştü şimdi takip ediyorum