Kızlar bebeğim uykuya ve formül süte direniyor.. Ek gıda sürecindeyiz.. Ek gıdaya pek direniş göstermiyor.. 4 aylıkken meme reddi yaşadık ve memeyi tamamen bıraktı.. Günde bir kere sağım yapıp veriyorum.. Diğer zamanlar formul mama ve ek gıda.. Formul mamaya da direnince meme reddi gibi olmasından korkuyorum.. Sizde durumlar nedir? Var mı önerileriniz? 😌