Melissaa36 Merhabalar , ne durumdasın şuan bilmiyorum ama operasyonu geçirmeden atlattım sadece şırınga ile iki kere boşalttılar biri Ümraniye eğitim araştırma çok iyi olmadı orada ikincisi Kadıköy’de Numune hastanesinde yapıldı acilden gidiyorsunuz zaten çok iyi birine denk geldim ve şırınga ile güzel boşaltmış olacak ki ondan sonra iyileşme gösterdi fakat kitle orada durmaya devam ediyor o da oğlum büyüdükçe daha kuvvetli emmeye başladı diye herhalde bilginiz olsun çok geçmiş olsun