Twinsmommm bizimde gündüz bi şekil gidiyor bir tanesi çok gazlı bi bebek artık tükenmiş durumdaydım 50 gündür sadece bi saat belki uyuyordum unutkanlık hafıza kaybı falan yaşamaya başlamıştım tekte çok kalıyorum eşim de yardımcı olamıyor çalıştığı için dün doktora götürdüm ağlama krizlerimiz için gaz için şurup falan verdi birde bebek rezenesi verdi eczaneden aldım bence o çok işe yaradı gece verdim çok rahat uyudular aklında olsun