efelettin kız haşlama sakın buzluktan çıkınca berbat oluyor öyle. Ben yıkıyorum doğruyorum o şekilde buzluğa atıyorum hep. Hem lazım olunca buzlu buzlu doğramak olmuyor hem de uğraşmıyorum. Ben hep ıspanağı buzluğa atarım fazla geleni. Hiçbir şey olmuyor. Çıkarınca bi çeşmenin altına tut buzu gitsin, ya da direk buzuyla tencereye koy, her türlü güzel oluyor.