elizsmommy 12 günlükken cok bi gazi olmaz zaten gaz 2 yada 3 haftadan sonra başlıyor eger sizin denemeniz dışında bi gaz duymuyorsaniz yoktur o zamanlar benim kizimda kusuyordu ama süt cok geldigi icin kusuyorlar gazdan degil ilerleyen zamanda gaz oluşuyor dedigim gibi duyuyorsaniz gazdandir ama o gunlerde cok bi gaz olmuyor bej direk icirip yatiriyordum gazi yoktu çünkü bide simdi icirip yatiriyim ortaligi kaldiriyo gazindan dolayi gazi olan aglar yerinde durmaz agridan o sütü cok iciyordur diye düşünüyorum sırt üstü degil yan yatirin belli bi müddet sonra isterseniz sirt üstüne cevirirsiniz