Kendimi güzel kandırdım güldüm eğlendim bitti😁Şimdi sıra gerçek hayatta. Arkadaşımla bir fotoğraf çekildik, o resmim sayesinde jet hızıyla karar aldım.Kibariye ve Dilberaydan hallice olduğumu görünce Vermem gereken 15 kilonun artık hayatımda olmaması gerektiğini anladım. Ve onu Eylül ayına kadar vermem gerekiyor. Dün pazartesiydi, kendimi motive edip başladım. Hadi Bismillah. İnşallah verebilirim. Geçen sene yaza doğru 1 ayda 7 kilo vermiştim, leslie ve ekmeği paketli gıdaları şekeri, hamurişini hayatımdan çıkararak.Ama sonra ne oldu? Zaten verdim artık yiyebilirim dedim şuan o kilomun 2 katına çıktım 🥴🥴 Bir gerçeği kabul etmem gerekiyor ki, genetik yapım yüzünden, buzdolabının önünden geçsem kilo alıyorum. Oyüzden hayat boyu dikkat etmem gerek. Şu hayatta kıskandığım tek insan tipi, yiyip yiyip kilo almayan insandır net! ✋😀