İşaret parmağıyla kitaplardaki resimleri gösterir bir şeyler mırıldanır ya da ben işaret parmağımla bir yere dokunsam o da dokunur. Bir yerleri keşfederken veya lamba açıp kaparken de kullanır işaret parmağını ama bir şeyleri göstermek için kullanmıyor henüz. Saydıklarım gelişim açısından yeterli midir acaba. Bilgisi olan var mı☺️