Ben çok isterdim kendim yedireyim edeyim ama kızım 6 buçuk aylıktan itibaren benim ve herkesin onu beslemesini reddetti önüne koyuyordum hep 15 aylık sadece elimden su içer ortalık çok batıyor ama bir yandanda çok rahat herkes kendi yiyor yemeğini ay çocugumu doyurayımda sonra ben yiyeyim dderdi yok