ikiKudurukAnnesi Gece 12 de yatıp 8 de kalkar mı bir çocuk yaa gece de en az 3 defa uyanır yani kesintisiz de uyumaz.. Bari 10 a kadar uyu çocugum..
Ebruli101 ikiKudurukAnnesi kalkış saati iyi aslında güne 8de başlaması gece geç yatıyor onu 10 a ceksenjz daha iyi olur
TheMomm ikiKudurukAnnesi bilerek 9 a alarm kurdum o saatte uyandiricam oğluma kalsa saat 11 e kadar uyur gece de anamı ağlatır 🤦♀️
YagmurunAnnesi ikiKudurukAnnesi 9 buçuk 10 gibi evde misafir olur biraz daha uzayabiliyor.. Gündüz yatıp kalktığı saatlere göre değişiyor tabi. 10 aylık gündüzleri genelde 3 saatte bir uyuyor 2 ya da 3 uyku yapıyor
Ebruli101 ikiKudurukAnnesi canım 8 de uyanıyorsa 7 de kaldır kendin akşam 9 gibi uyutmaya çalışmaya basla bir iki gece uyusun alışır o uyku saatine benim oğlumda gece çok kalkar önceden 10 da yatardı mesela şimdi kreşe gidiyor gündüz uykusu yapmıyor onun için 8 de uyuyor yine kalkıyor tabi gece ama sabah tam kalkışı 7 ye gelirken yapıyor
Ebruli101 YagmurunAnnesi 3 uyku fazla geliyor demek ki gündüz ikiye düşür zaten yaşında falan tek uykuya düşer genelde
YagmurunAnnesi Ebruli101 genelde 2 uyku yapıyor aslında 3 nadir.. 4-5 gün öncesine kadar gece 3 de 5 de kalkıp 2 saat oturuyordu 🙄 bir kaç gündür düzeldi gibi o yüzden şu an müdahale etmek istemiyorum ama dediğin gibi 2 uyku yeterlidir
Zlm ikiKudurukAnnesi benimki küçükken öyle yapardı 11 12 gibi yatar 8 9 gibi kalkardı gece beslenmesine vardı zaten 3 saatte bir kalk mama yap içir biberonu yıka çok eziyet oluyodu
Zlm ikiKudurukAnnesi kendi bıraktı ben birşey yapmadım ama 4 ten sonra gün icj uykusuna kesinlikle yatirmiyorum en geç 3 gibi uyurda uyur sonra çok uykusu olsada uyutmam