Anneler 5. Ayimiza iki gün kaldı. Sanırım atak dönemini atlattık artık daha uyumlu ve sakiniz. Net bir şekilde uyku eğitimine başlamak istiyorum. 5 aylıkken başlayan anneler var mı nasıl bir yol izlediniz önerilerinizi tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? Oğlum çıt sesine uyanan bir bebek bu yüzden eğitime odayı ayırarak başlamak istiyorum ikisini bir arada halletmek istiyorum. Hatta gece beslenmesini de düzenlemek istiyorum bu arada çünkü saat başı memeye kalkıyor. Bu şekilde eğitim veren oldu mu aranızda 🥺