Deletedmom_78 Kizlar oglum 6 aylik. Yumurtaliklari varya hani şu seyinde oluyor doktorda inmis diye bakiyor hatta ilk zamanlar. O yumurtaliklari bazen silerken elledigimde olmuyo yani ya yukarda ya hic yok yumusacik ben mi anlamiyorm anlamadm bazen var bazen yok normal mi bu durum?
ferlazen Deletedmom_78 kız aydınlatsana bende bakayım benimki 130 günlük. İnmiş derken ne demek istedin. Ben nasıl bakım neyine bakım böle salınmış oluyor bazen. Bazende toplanıp büzüşüyo yukarı doğru ne demek bu yani
Simgeaksoyy Bazen kaybolabiliyorlar, hatta bazen alttaki kese çok düzgün dururken bazen çok salık duruyor. Çişli bez çok durduğunda da oluyor ama sen yinede çocuk doktoruna sor ihmal etme
Deletedmom_78 irva ay ama bayadr boyle cok sinirim bozuldu normal demi ya resmen bazen hic yok bazen cok yukarda bayadr boyle😂
irva Deletedmom_78 17 aylık olmak üzere oğlum bazen onunda öyle oluyor bakıyorum minnacık bazen yukarda vs. Ben önce eşime sormuştum normal mi bu diye tabiki normal demişti.Sonra doktorumuza da sormuştum 3 4 aylıkken o da normal bu demişti.Sonra da aldırmadım.😁