Kızlar benim 2 gündür hafif ağrım ve vajinada baskı ağrı var 24 haftalık hamileyim
Dun post açtım enfeksiyon belirtileri dediler arkadaşlar
Bugün hastaneye gidicem de hamilelikte enfeksiyon olunca alttan muayene ediliyor mu? Yani doktor alttan mi bakıyor yoksa idrar tahlili mi istiyor?