merwee89 Kızlar Guanydın 45 günlük bebegım var.ustunu değiştirirken vücudu sıcak geldı ölçtüm hemen 37 geliyor ama bebeklerde normal mı napmam gerekiyor.gercı ogleden sonra eşim gelınce doktora gitcez ama yinede surup vs vermem gerekiyor mu
Balkizlarim merwee89 37,5 üstü olursa önlem almaya başlayın yeni doğan bebeklerde doktorum böyle demişti 🌺♥️
sherlock merwee89 canım benişler bize göre sıcak oluyorlar 37 normal onlara 38 üstü ateşli olur. Yine de takip et bakalım.