Merhaba, oğlum 17 aylık çalışıyorum o yüzden akşamları özlüyor sanırım çok emiyo özellikle bazı geceler sürekli emmek istiyor. Çok emzirdiğimde ellerimde uyuşma olmaya başladı kan değerlerime baktırdım herşeyim çok iyi çıktı ama ben takviye magnezyum kalsiyum alsam mı diyorum