Sebnem9 bizimde aynı şey başımıza geldi ağzına alır almaz itiyordu istemiyordu bild sanırım sıfır şekersiz olduğu için anne sütü bile sekerlidir . Bebelac Gold a geçtik en son iki aydır kullanıyoruz çok memnunuz hem seviyor tabi artık beni emmek istemiyor pek 😬😬 sadece gaz çıkarttığı da fazlasını kusuyor kilo alımı da iyi oldu o şekilde.