Elifkarakoc bebegim ilk disini 8. aysa cikarmaya basladi ama sizin saydiklarinizin hic biri olmadi, sadece genel olarak huzursuzluk vardi, birka gece uykusunda agladi uyandi uyumak istemesi birde ne bulursa agzina alip dis etlerini kasimak istiyordu. Sizin bebeginiz hasta olabilir bence hemen bi doktora gidin.