Doktorlar 2 yaşına kadar yastık kullanmayı önermiyorlar 18 aylık bebeğim hala kullanmıyoruz sırtta omurilik eğriliği olabiliyor. Ben bebekken doğduğumdan beri yastık kullanmış annem bana eski dönemlerdeki yastıkları bilirsiniz sert ve yüksek benim şuan omuriliğim eğri sırt ağrım çok oluyor korse kullandım ama dikleşmiyor malesef skolyoz ameliyatı var oda 9 saat falan sürüyor bnde korseyle idare ediyorum aklıma geldikçe de dik durmaya çalışıyorum 😔