Kızlar çocuğum 31 aylık gece uykuya yatıyor odasına bırakıyorum ama gece 1 en geç 2 de yanımıza odamıza gelıyor sonra geri odasına götürdüğümde komayı gibi ağlıyor yatak odasında yatıcakmıs suan 2 buçukta kalktı ve ben sabah 5 olmus hala her evin bir köşesinde çocuk sallıyorum beynimi yitircem sanırım gündüz 15 dakka uyku benm gibi yaşıyan varmı cidden merak içindeyim çocuğun beyninde ne diyor anlamış diilim asla