Familyboy ahshha kendimi gördüm. 🥲 Ama doğduğundan beri bu şekilde, şuan 2 yaşında 21.30, 22.00 yatırırım, saat en geç 1.30 kalkmaya başlar saat başı sabaha kadar uyanır emmeye ve düzeleceğinden umudum kalmadı. 🥲 1 dakika daha uykudan tasarruf etmek için, çocuk odasına yere yatak aldık orda yatıyorum ama yatağımı özledim. Çok çılgın bı oğlan evladım olduğundan ve tek başıma baktığımdan emmeyi bıraktıramıyorum dillenince olur inşallah ama tam bir eziyete dönüştü bu durum. 🥺🥺