Ozgemre alttan gazından mı bahsediyorsunuz? Bisiklet sürer gibi yapıyorum ayaklarını sonra ileri doğru biraz bastırıyorum o ıkınırken, ama baya bi bisiklet sürer gibi yapıyorum yani bende açıkçası YouTube den gördüğüm şeyleri uyguluyorum :/ ama çok zorlanıyoruz ağlaya ağlaya çıkartıyoruz