Emziği nasıl bıraktırdınız yada nasıl bıraktırmayı düşünüyorsunuz. Çok araştırıyorum ama kafama yatan hiç bir yöntem bulamadım . 13 aylık bebeğim. Kötü bıraktırmak istemiyorum emziği kesmek , sirkeye batırmak, kıl dolamak gibi . Offf çok dertliyim 😅 bu arada gündüz emzik hiç almaz sadece uykuya geçişlerde, gece uyanırsa yani gözünü açmadan emziği aranır . Bulursa ağzına atar devam eder uykuya🧐 bulamazsa ben vermek zorunda kalıyorum. Emziği bıraktırıp deliksiz uyku uyusun istiyorum. Zaman olarak da geç kalmak istemiyorum . Azılar dahi tüm dişlerini çıkardı. Diş yapısı bozulsunda istemiyorum ne yapacağım bilmiyorum emziksiz ağlayarak uyuyor 😟