Kızlar merhaba 14 ayına girecek bi oğlum var. Bu ay adetim 12 gün önce geldi ve adet gibi değildi. Normalde 3 gün sürer ilk 2 gün çok kanama olur 3. Gün azalır. Bu ay çok az kanama ve 6 gün sürdü lekelenmeden biraz fazla. Bel ağrım çok var. Adet sürecim normalde düzenli ve ağrısızdır. Bu sefer baya ağrıdan kıvrandım. Bulantım var ama kusma yok. Bide çenemi inanılmaz sıkmaya başladım başımda sanırım o yüzden ağrıyor. 1 haftadır portakal geliyor aklıma sürekli yemek istiyorum. Yemek yeme konusunda da biraz iştahsızlık var. Adetin üzerinden 10 gğn geçti. Kondom kullanıyoruz. Ama bu ay ilişkimiz de fazla olmadı. Sizce hamilelik olma ihtimali var mı ? 6 gün süren yerleşme kanaması olur mu.