Kızım acayip hırçınlaştı. Her şeye bağırıyor kızıyor istediği olmayınca kendini yerden yere atıyor. Kardeşine çok vuruyor. Bize de çok vuruyor. Yüzümüz gözümüz çizik içinde. Biliyorum ben merkezci dönemde. Zarar verdiğinin bilincinde değil. Ama bu kadar hırçınlaşma normal mi ? Nerde hata yapıyorum bilmiyorum. İki yaş sendromunun tüm özellikleri var erken mi girdik sendroma ? Gelişimsel bir şeyler mi yaşıyoruz? Merak ediyorum genel gelişimsel bir şey mi? Sizin bebişler nasıl ?