Kızlar bebeğim 10günlük oldu sürekli memede kalmak istiyo. Yatağa koyunca uyanıyo ya karnımda uyucak ya kolumda göğsümde. Aynı durumu yaşayan var mu normal mi? Bana normal geliyo ama eşim tedirgin oluyo bu durumdan çok emiyo diye. Bir de 40ınız çıkmadan kiraz sapı çayı içen var mı çok fazla ödemlerim var dikişlerim de çok olduğu için hareket edemiyorum