41AlpereninAnnesi41 Merhaba oğlumun yüZünde sürekli kızArıklık oluyor doktorm süt alerjisi olabilir dedi süt ürünlerini kestim sma mama veriyrm takviye olarak birde çocugun kakasında beyaz pütürler var mamadanmı kaynaklı acaba bilgisi olan varmı ne yapmalıyım
Rainnnn 41AlpereninAnnesi41 kakadaki pütür normal ama salya ve kan varmı kulak çöpüyle karıştırn flaş tutun
Merveee06 41AlpereninAnnesi41 evet mamadan olabilir benim kızımında yumurtaya alerjisi var sadece sma mama kullanıyoruz bizde doktor mamadan dedi alerji maması verdi fakat kızım içmedi tadı çok kötü çünkü bende mecbur sma yi vermeye devam ediyorum yanakları hala kızarık çaresizlikle ne zaman son bulucak diye bekliyorum
Uras27_ Benim oğlumunda yüzü myle 6 aylık alerji olabilir dendi diyet tuttum ama yine geçmedi bebanthol sensiderm kullandım yine geçmedi