Btrh4454 şöyle söyliyim size bunu burdaki bilgilendirmede okumuştum benim oğlum 14 aylık ondada hala bu devam ediyor heryere beraber gidiyoruz asla tek kalmıyor hatta beni göremezse ağlıyor bu bir süreç yaklaşık olarak 18 aya kadat devam edebileceği ön görüşen bir süreç kiminde daha kısa kiminde daha uzun meselenin bağlandığı tek nokta ise yanlız kalamamak ve kaybetme korkusu 👌🏻 Bu yüzden sabırlı olucaz nereye giderseniz gelsin müsade edin hatta ve hatta ona söyleyin oğlum veya kızım ben lavabo ya gidicem hemen gelicem eğer gelmek istersen sende gel ama burada oyuncaklarınla oynayabilirsin gibi bir örnekte görmüştüm anlamadığını düşünsenizde anlar yazıyordu denemekte fayda var bizde bazen işe yarıyor 🥰👌🏻