emnchn Çözüm olarak kestirdim. Zaten kestirmek için bahane arıyordum çok iyi oldu. Evin her yerinde benim saçım. Baktım en son benim bebeğin bezinde bile benim saçım var; dedim eski stilime dönmenin zamanı gelmiş. Şuan dökülse bile en azından eskisi kadar öbek öbek gözükmediğinden gözüme azmış gibi geliyor 😄 Kısa saç severler bu duruma pek üzülmüyor, fırsat biliyor 😄